FAQ

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Pozdravljeni na podstrani FAQ (Frequently asked questions), kjer izpostavljamo pogosto zastavljena vprašanja naših strank in zainteresirane javnosti. V kolikor ne najdete odgovora na vaše vprašanje nas prosim kontaktirajte preko e-pošte info@kino-vrhnika.si, oz. preko kontaktnih poti, predstavljenih na podstrani “KONTAKT”.

1. Ali je za predstavo “Ime predstave” še kaj prostih sedežev? Kakšna je zasedenost pri predstavi?
Vsak uporabnik lahko sproti preveri kakšna je zasedenost dvorane pri določeni kino predstavi v Kinu Vrhnika. To storite tako, da kliknete na zavihek “PRODAJA KART” in spodaj vas pričaka seznam kino predstav. Na seznamu najdete “Ime predstave” in kliknite “NAKUP VSTOPNIC”. Nato se vam prikaže shema dvorane. Zeleno obarvani sedeži so nezasedene pozicije. V kolikor spremljate stran preko mobilnih naprav morate klikniti še “Preklopi v način grafične izbire”.

2. Ali lahko rezerviram sedeže za “Ime predstave”?
Sedeže lahko rezervirate s klicem na TIC Vrhnika (051 661 063), kjer vam uslužbenka, na vaše ime rezervira željene sedeže. Pred klicem priporočamo, da preverite zasedenost dvorane, tako bo komunikacija bolj enostavna (glej točko 1.).  Sedeže lahko rezervirate tudi preko e-sporočila na info@kino-vrhnika.si, vendar pa bo postopek rezervacije trajal dalj časa, kot v živo preko telefona. Kmalu se bo dalo sedeže rezervirati tudi preko spletnega vtičnika (KMALU).

3. Mislim, da sem v kinu pozabil/a predmet, kako do njega?
Po vsaki kino predstavi hostesa preveri dvorano in v primeru najdenih stvari le te odda na blagajno, kjer čakajo na svoje lastnike mesec dni, nato so na voljo pri hostesi v “škatli pozabljenih stvari”. Predhodno lahko pošljete e-sporočilo na info@kino-vrhnika.si in preverili seznam pozabljenih stvari. V kolikor ste pozabili vrednejšo  stvar in je Cankarjev dom že zaprt (20 min. po zadnji predstavi) se lahko obrnete na telefonsko številko 040/204-556 (Žiga)  –  d0 23.00 ure/vsak dan.

4. Imam pritožbo, pohvalo, slabo, dobro izkušnjo v vašem kinu. Kako vam to sporočim?
Vsakega mnenja bomo veseli, saj vaše mnenje oz. kritika pomeni priložnost za našo rast. Sporočilo o vaši izkušnji nam prosim pošljite preko e-sporočila na info@kino-vrhnika.si. Odgovor lahko pričakujete v roku 2h. Vaše sporočilo lahko predate tudi na blagajni oz. hostesi, a vas ob tem prosimo, da pustite vaše kontaktne podatke, da vam lahko posredujemo nanj odgovor.

5. Imam kino bon. Kako ga lahko unovčim?
Pred unovčitvijo bona, prosimo preverite datum veljavnosti. V kolikor datuma ni, se smatra, da ga lahko izkoristite kadar koli. Bon lahko za kino vstopnico zamenjate na blagajni kina pred vsako kino predstavo. Blagajna se odpre pol ure pred predstavo.  Bodite pozorni tudi na tip bona, ali je za 2D ali 3D predstavo, mešanje bonov 2D za 3D predstavo in obratno ni možno.

6. Ali bo na sporedu “Ime predstave”, ali bo “ime predstave” ponovno na sporedu, …?
Vprašanje o programu prosim naslovite preko e-sporočila na info@kino-vrhnika.si.

7. Zadel/a sem brezplačno vstopnico. Kje in kdaj jo lahko prevzamem?
Nagradne vstopnice lahko prevzamete na blagajni na vaše ime oz. preko kode, ki vam jo pošljemo preko sporočila po žrebanju. V tem sporočilu bodo sledila tudi druga navodila za prevzem in ostali pogoji (za katero predstavo velja, do kdaj jo lahko prevzamete, ipd.)

8. Na sporedu sem našla napako. Ali vam jo sporočim in kam?
Kdor dela greši :), tudi mi kdaj, zato bomo vsakega sporočila o napakah (različne ure, napačen dan) veseli, saj bomo s tem skupno pripomogli k boljšemu informiranju vseh gledalcev.

9. Ali lahko kupim kino vstopnico kot darilo? Imate darilne bone?
Za darilo v obliki kino vstopnice smo pripravili darilne kino bone, ki so naprodaj v TIC VRHNIKA, Tržaška c. 9 (od 8.00 do 18.00). Imamo bon v vrednosti 4.00€ (za 2D) in bon v vrednosti 5.00€ za (3D). Bon se lahko unovči v TIC Vrhnika ali na blagajni Cankarjevega doma in zamenja z kino vstopnico, za film po izberi.

10. Ali bo risanka oz. animiran film na voljo tudi v podnaslovljeni verziji?
Na prvi strani v drsniku so prikazani vsi podatki o predvajanem filmu. Ponavadi so animirani filmi sinhronizirani in tako označeni. V kolikor predvajamo podnaslovljeno verzijo je to posebaj označeno. Podatke (sinhronizirano ali ne) lahko dobite tudi na našem mesečnem sporedu na spletni strani oz. na kino plakatu.

11. Kakšna je cena vaše vstopnice?
Cena 2D predstave je 4.00 €, cena 3D predstave je 5.00 €. Za ogled 3D predstave potrebujete tudi očala, ki jih dobite na blagajni v kinu ali v TIC Vrhnika, cena 2.00 € (trajna last kupca, za večkratno uporabo).

12. Ali lahko prinesem svoja 3D očala od domačega TV-ja? Ali bo zagotovo delovalo?
Kino Vrhnika uporablja REAL3D sistem prikazovanja 3D slike, zato prosimo preverite ali so vaša očala namenjena za tovrstno 3D tehnologijo. Očala so polarizirana, temnih leč (neaktivna). Načeloma pa lahko rečemo, da očala, ki jih uporabljate na domačem televizorju NE bodo delovala v kinematografskem okolju. Cena 3D očal za naš kino pri nas znašajo 2.00 € in so primerna za večkratno uporabo.

13. Ali mi lahko pošiljate mesečno obvestilo o dogajanju v vašem kinu, sporedu prihajajočih filmov, ipd?
Redno mesečno obvestilo o dogajanju preteklega meseca in z sporedom prihajajočega je zdaj že ustaljena praksa. Za prejem t.i, e-novice se morate prijaviti preko obrazca, ki je na levi strani te spletne strani. Ko se prijavite lahko pričakujete, da boste prejeli e-novico konec meseca.

14. Kljub prijavi na E-obvestila, E-novico ne prejemam vaših obvestil. Kaj bi lahko bilo narobe?
Ker tovrstna sporočila občasno Gmail ali katerikoli drug ponudnik elektronskega sporočanja označi le te kot “nezaželjeno pošto”, prosim preverite tudi tam (angl. “spam”). Ponavadi pa se nahaja v zavihku “promocija” oz. med ostalimi sporočili v nabiralniku. V kolikor je še vedno ne najdete se prosim obrnite na nas preko info@kino-vrhnika.si

 

 

 

 

 

 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

  • review rating 5  I do not go to the cinema very often. The main reason for that is all the bright and shine of modern multiplexes where nothing classy remains. I was used to going and watching every action or SF movie as a kid, and I remember that theaters in my birthplace were more than just halls with projectors and seats - they were like temples, where many people used to come and not only entertain themselves but also be a part of an event. Being also a classic theater, this movie theater combines the best of classic theater and modern architecture and equipment, and while sound could be handled better, offers an incredible feeling of an old-style theater. No popcorn and sweet drinks, no garbage, even the audience (including kids) behaves more respectful during shows. I enjoyed even not so good movies just because of that classic feeling of being in a "theater". You can take your girl to a romantic movie like in old times. Highly recommended!

    thumb Davor Pleskina
    9/11/2018
  • review rating 4  Cheap and decent quallity

    thumb Guru VII
    6/21/2018
  • review rating 5  Kino z dušo in pester izbor prireditev

    thumb Mojca Mikolič
    6/12/2018
  • review rating 5  Smalltown cinema, decent seats

    thumb Samir Subašić
    4/25/2018
  • review rating 5  Poceni vstopnice..udobni sedeži..primerno tudi za otroke..meni je zelo všeč,ker imajo primerne ure animiranih filmih za otroke.

    thumb Katja Decman
    4/09/2018
  • review rating 5  Prijeten, udoben.

    thumb Damjan štembergar
    2/16/2018
  • review rating 5  Super je, nobene gneče, pogrešam edino kakšne prigrizke ☺

    thumb Tjaša Kralj
    2/09/2018
  • review rating 5  vrhunski novoletni koncert simfoničneg orkestra Simfonika Vrhnika in pevskih zborov Mavrica in dr. Frančišek Lampe

    thumb Marko Hoetzl
    1/06/2018
  • review rating 4   Super

    thumb andraz maglica
    5/25/2017
  • review rating 4  OK

    thumb Branko Satler
    5/02/2017

Copyright © 2013 | Design in implementacija: Žiga N. | Urejanje in postavitev vsebine: Žiga N. | info@kino-vrhnika.si
Imate vprašanje?



Izpolnite vsa polja Pošlji

Hvala! Sporočilo uspešno poslano. Odgovor lahko pričakujete v kratkem.